Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

23 Responses to Hello world!

  1. Mr WordPress says:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. blutch1 says:

    Welkom Wattman.
    Lijkt me een perfect plekje om Apenbroeck weer eens van zijn nieuws te ontdoen.

    • Wattman says:

      Ha die Blutch. Weet je dat ik een straf kwartier heb zitten pielen om een reactie te kunnen geven… vkblog werkte wel wat simpeler heb ik de indruk. Maar enfin. Aepenbroeck, tsja… Geemeenlijk verkeert de intelligentsia nog in de veronderstelling dat de ‘de weereld’ plat is en ophoudt zo ongeveer bij de dorpsgrenzen van Caetelt, het gehate buurdorp. Een logo als dat van WordPress – dat toch de suggestie van een bol wekt – zal met argwaan worden bekeken. Bij de reorganisatie van het kerkhof werd ook het graf gelicht van ‘de aardkundige’ die hier enkele decennia geleden neerstreek. De goede man werd met zijn eigen peilstok afgeranseld en men dwong hem zijn aantekeningen op te eten. Vooral het ijzeren ringbandje van het notitieblokje speelde hem daarbij parten, zodat de oude Verbaal hem snel en doeltreffend moest wurgen met het schietlood. Het hoofd vond men evenwel niet terug in het gelichte graf, zodat er een pittige discussie ontstond over de criteria voor ‘wurging’. Een discussie die overigens door Verbaal jr. binnen vijf minuten bloedig werd neergeslagen, zodat er nog vijf graven extra geruimd moesten worden anders was er nog geen plek genoeg. Waarvan acte.

  3. blutch1 says:

    Sorry, Aepenbroeck

  4. blutch1 says:

    Ga verder, ga verder, ik wacht met smart op het vervolg.

  5. blutch1 says:

    Voeg de tag vk-bloggers aan je berichten toe, het vereenvoudigt de vindbaarheid.

  6. Ja, ik zat er net helemaal in

  7. sprakeloosid says:

    Hoop uiteraard op meer, zet je alvast in mijn blogrol. Het is hier even wennen qua techniek, ik heb ook zeker nog niet alles door, maar het went wel en er zijn ook voordelen.

  8. Aad Verbaast says:

    Zet je even in mijn lijstje. “Even”? Mischien wel voor eeuwig! ๐Ÿ˜‰

  9. sprakeloosid says:

    eeuwig lijkt het wel dat er leven in komt, sprakeloosID was hier voor niets. Wat is voor niets zei mijn moeder altijd.

  10. VSp says:

    Hoi Wattman, even reagluren

    VSp

  11. blutch1 says:

    Gaat het wel goed met je, Wattman?

  12. VSp says:

    Wattman, ?????

  13. sprakeloosid says:

    ‘reuring in Aepenbroeck, journalist gevraagd wakker te worden

  14. King Billy says:

    En, Wattman11? Was onlangs in de buurt van Aepenbroeck, de melancholiek sloeg toe en dacht terug aan de tijden van de VSp.
    Vaar je ‘wel’? Samen met vrouw en kind?

    • Wattman says:

      Hey Vsp! Hier alles kits. na wat gesukkel met gezondheid is nu weer alles รงa va. wel ben ik inmiddels gescheiden, al is dat in goede verstandhouding gebeurd. medio 2013 komt dan eindelijk mijn boek uit over Baby C. bij uitgeverij Manteau of een van diens vazallen. kortom: life is being good to me!
      groetjes,
      Wattman

  15. King Billy says:

    Hmmm, at least alive. Afscheid nemen c’est ….. Nou ja, la vie s’en roule. Kom je nog terug als blogger?

  16. Wattman says:

    Ik weet het eerlijk gezegd niet of ik terug kom. Enerzijds moet ik nu wel gaan bloggen (en Tweeten en Facebooken) om mijn boek te promoten, dus dat zou een mooie gelegenheid zijn. Anderzijds is de vindbaarheid op WordPress een stuk minder dan bijvoorbeeld Fok.nl. Ik denk dat ik beide ga doen. Jullie for old times sake dus! Wie zit er allemaal nog uit de goeie ouwe tijd?
    groetjes,
    Wattman

  17. King Billy says:

    Dan toch maar eens zoeken op Fok.nl.

  18. King Billy says:

    Je staat nog steeds op het lijstje bij Aad Verbaast.

Leave a Reply

